Träning ger färdighet

¡Hola! Rackarns vad kallt det är ute nu, och mörkt! Så segt att gå upp på morgonen när det är kolsvart ute o varmt o skönt under täcket. Jag har inga problem med och gå upp tidigt, men kan säga att det är faktiskt lite svårare nu när det är så kyligt och mörkt..

Igår var jag och klippte mig på förmiddagen och färga tillbaka håret blont igen, känns gött! Kändes lite konstigt dom första timmarna då man vant sig vid det mörka nu. Men gick ganska fort o vänja sig!
Sen åkte jag till stallet och kvällen spenderades på Holmegård i Stenungsund för årets sista Björne träning. Segt och inte få träna på länge nu när det äntligen gick så bra igår, tror att helgens arbete gav ganska gott resultat till gårdagens träning.
Igår hoppade vi dessutom ett språng på 145(!!!!) och fy sjutton vad läskigt det var och rida an. Men vi klarade det iallafall! Sen hade vi problem igen på bågar i vänstervarv, men det var bättre än i helgen och det är ju positivt! :)
Hon blir fortfarande ganska stark och låg imellanåt men nu ska vi prova ett annat bett och se om det funkar! Hoppas hoppas :)

Tur man har världens bästa tränare!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0