En gråare fredag

Idag är det äntligen fredag, och det betyder sista helgen innan det är dags för GHS. Alltså gör det ingenting att det regnar, är helt grått på himmelen och det ser ut som vi aldrig kommer få se solen igen, För att nu kommer vi snart in på den bästa veckan på hela året. Då finns det inte mycket som kan förstöra det!
Förra året efter våran första show inne på Scandinavium sa mamma till mig att Ninja stod hemma med drop och att hon haft magkramper osv. Så det var ju bara att ruscha hem igen och kolla till hästis med bebbe i magen. Jag hoppas av hela mitt hjärta att slippa sånt i år. Så snälla Quilla, håll magen i skick och släpp inte ut bebis försen det är dags. Läste nämligen om ett sto som kastat nu (blev dräktig ungefär samtidigt som Quilla) och det är min största mardröm att det ska komma ut något döfött, jag vill ha ett helt o friskt litet för i början på Juni, inget annat!
 
För att ljusa upp denna gråa fredag lite grann ska jag och Zoey ha lite markarbete, sedan ska jag hem och göra mig i ordning för ikväll är det nämligen dags för lite laghäng. Först middag på Tilda's och sedan vidare till lite Bowling på Stigbergsliden. Kul! Ulle kom ju i onsdags och var då såklart med och tränade igår, måste ärligt säga att detta känns som det bästa laget vi haft på scandinavium på väldigt länge och jag hoppas vi kan prestera lika bra på banan som vi gjort på träning.
 
På söndag är det sen dags för våran sista träning hemma tillsammans, tisdag åker vi in till Scandinavium och tränar och redan på onsdag är det dags för första showen. Shit! Sjukt vad tiden rinner iväg.. Jag får ångest när jag tänker på att det snart är sommar och jag har sagt att jag ska sälja Sebbe i år.. Redan?! Jag vet inte om jag är redo. Men men, vi får se. Inget är skrivet i sten.
 
Nu rann jag iväg lite från ämnet här.. Dags o åka upp till odjuren efter en go lunch med Pappa, Farbror och Dennis.
/C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0