med ett leende på läpparna

Vaknat på sistone med ett leende på läpparna, och känner mig bara så sjukt lycklig. Och visst är väl det härligt? Livet känns liksom rätt just nu på nästan alla plan, sen har jag väl funderingar och saker som liksom snirklar i huvudet precis som alla andra även om jag är lycklig. Man undrar ju alltid om man gjort rätt val i livet och om man spenderar sitt liv med rätt människor, men jag tror det hör till, hur rätt det än är så är det bara så. Klart man ifrågasätter och funderar, iallafall tror jag det flesta människor gör det. Och tur är väl det, så inte allting blir allt för perfekt.. Haha, nä då livet blir nog aldrig helt perfekt men det betyder ju inte att et är det man ska sikta mot!
 
"Aim for the stars and reach the sky"
 

Idag blir det lite jobb på MyOne, sedan hem och rida Zoey för att sedan jobba lite på alleby och sedan avsluta kvällen med ett hoppass på Ninja. Det kallar jag en bra dag! En dag jag får spendera med mina odågor och vänner, mycket bättre än så blir det faktiskt inte! :)
 
/C

#KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0