städning och nätshopping

En helt vanlig lördag, nästan haha.. Eller inte alls egentligen. Det är ytterst sällan (läs aldrig) som jag är hemma och städar och tvättar på en lördag kväll. Har iaf fixat lite med tvätten och städat i ordning på mitt rum då Jack egentligen skulle kommit imorgon bitti. Korkade som dom är har dom missat färjan, trots att dom visste sen förra året att det var knappt med tid. Men aja, det är som det är och dom kommer som det ser ut nu inte försen på måndag morgon.. Kul, eller? När man sett fram emot och få träffa sin pojkvän i nästan 5 veckor och få vänta lite till pga att hans mamma inte ville köra runt med de andra lagen. Nåja, sånt är väl livet.
Så nu har jag spenderat denna lördagen hemma ensam helt i onödan. Men vad gör det om 100 år va? Bara lite segt idag.. Men o andra sidan har jag fått fixat mycket här hemma vilket var välbehövligt.
 
Så nu ska resten av kvällen spenderas med 2 1/2 män, hallonmilkshake och lite online shopping, bara för att jag är jävligt bitter ikväll haha.. Fast ändå väldigt lycklig på många andra plan.
 
Har ni förresten sett gymkhana Sveriges blogg? Den drivs av Nathalie Borgen som är en av tjejerna jag tränar ute på Tjörn. Mycket bra initiativ tycker jag, precis vad gymkhanan behöver i Sverige. Lite tjejer med riv i sig som vill hjälpa till o få sporten och växa.
http://www.gymkhanasverige.blogg.se
 
/C
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0