2år

Idag har jag haft min prinsessa i 2 år. Det absolut bästa som hänt mig, hästen med hjärta av guld. Som inte bara är det vackraste som finns utan också den snällaste som går på 4 ben! Jag är så otroligt tacksam att just jag fick ha denna underbara häst som min och allt jag fick uppleva ihop med henne.

Vi vet ju inte vad som kommer hända med henne riktigt. Men oavsett vad som händer så kommer hon att stanna hos mig för alltid, skadad eller frisk, ridbar eller ej. Hon ska aldrig säljas!

Jag hoppas av hela mitt hjärta att hennes busunge blir så lik henne som möjligt. Jag kan knappt vänta på detta lilla mirakel som bakas i hennes mage. Och med lite tur blir det i framtiden fler av den varan! Med en mamma som mitt lilla Q kan det knappast bli något annat än perfekta små fölungar.

Världens bästa häst, världens bästa Q!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0