Tillbaka till det normala

Tillbaka till vardagen, känns helt sjukt deprimerande kan jag säga.. Scandinavium veckan är en av de bästa på hela året, finns inte mycket som klår det.. Egentligen inget tror jag! En hel vecka fylld med dom bästa människorna på jorden, hästar, shopping, party, hoppning och gymkhana. Oslagbart är ordet! Inte konstigt att man känns som man är deprimerad när det är slut.. Och vetskapen om att det är 14 månader till nästa gång gör inte saken lättare..

I söndags var jag upp vid 8, gjorde fodring och utsläpp med Olivia för att sedan köra Jack o co. till flygplatsen. Kände mig helt febrig hela söndagen. Åkte in till GHS för och kolla på världscupen, somnade nästan på läktaren. Så var raka spåret hem efter och vila! Igår mådde jag bättre och idag känns det som vanligt igen. Tur jag tog det lugnt i söndags tror jag.

Igår stod hoppning på schemat med Ninja och lite trim på Zoey. Idag ska Zoey få markarbeta, och Sandra har Ninja. Och kl 14 börjar jag jobba på MyOne. Kul kul!
På söndag blir det tävling, och då sticker även mamma och Nisse till Thailand! 2 veckor fyllda med jäkligt mycket ansvar o jobb väntar! Men men..

Nu måste jag rida!
Puss /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0